Light

A fehér-arany-fekete-kék ruha bevonult a reklámtörténelembe

A nagyobb cégek kihasználják a mém hihetetlen népszerűségét.

Nem akar véget érni a ruha-ügy. Tudják, az, amelyik két csoportra osztotta az emberiséget, aszerint hogy az a bizonyos esküvőre vásárolt viselet fehér és arany vagy fekete és kék.

Az egy dolog, hogy a BuzzFeed-en nem szakadnak le a témáról az olvasók (a héten a 20 legnézettebb cikk közül 11 a ruhához köthető, a témában elsőként megjelent írást több mint 37 millióan olvasták); de – érthető okokból – a cégek, brandek marketingesei sem akartak lemaradni a vonatról, és igyekeztek még egy (több) bőrt lehúzni a témáról.

A Twitteren a már ismert hashtagekkel (címkékkel) ellátva megjelentek a posztok, a Legótól a Manchester Unitedig mindenki vicces bejegyzésekkel kapcsolódott a ruha-ügyhöz. Volt, akinek sikerült, de állítólag a felhasználók egy idő után megunták az erőltetett mém-próbálkozásokat.

A Guinness büszke arra, hogy sörei fekete-fehérek. Vagy fehér-feketék?!

A fánkozó és kávéházlánc szerint ami a képen látható, az tutira nem kék-fekete

A csokigolyók nem értik, hogy miért nézik őket fehérnek és aranynak.

A Lego mindkét színkombinációt támogatja

A Manchester United pedig még mindig szeretettel emlékszik vissza az előző bajnokság fehér-arany szerelésére.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik