Nem akar véget érni a ruha-ügy. Tudják, az, amelyik két csoportra osztotta az emberiséget, aszerint hogy az a bizonyos esküvőre vásárolt viselet fehér és arany vagy fekete és kék.
Az egy dolog, hogy a BuzzFeed-en nem szakadnak le a témáról az olvasók (a héten a 20 legnézettebb cikk közül 11 a ruhához köthető, a témában elsőként megjelent írást több mint 37 millióan olvasták); de – érthető okokból – a cégek, brandek marketingesei sem akartak lemaradni a vonatról, és igyekeztek még egy (több) bőrt lehúzni a témáról.
A Twitteren a már ismert hashtagekkel (címkékkel) ellátva megjelentek a posztok, a Legótól a Manchester Unitedig mindenki vicces bejegyzésekkel kapcsolódott a ruha-ügyhöz. Volt, akinek sikerült, de állítólag a felhasználók egy idő után megunták az erőltetett mém-próbálkozásokat.
A Guinness büszke arra, hogy sörei fekete-fehérek. Vagy fehér-feketék?!
Proud to be black & white, or is it white & black? #TheDress — Drinkaware.ie pic.twitter.com/Turyk9zYfc
— Guinness Ireland (@GuinnessIreland) February 27, 2015
A fánkozó és kávéházlánc szerint ami a képen látható, az tutira nem kék-fekete
Definitely not blue #TheDress pic.twitter.com/Z1dIE9Atoa
— krispykreme (@krispykreme) February 27, 2015
A csokigolyók nem értik, hogy miért nézik őket fehérnek és aranynak.
Why does everyone keep calling us Gold and White now? What’s going on, Internet?! #TheDress #WhatColorsAreThisDress pic.twitter.com/Hz4xGr7DzZ
— M&M’S® Brand (@mmschocolate) February 27, 2015
A Lego mindkét színkombinációt támogatja
#whiteandgold or #blackandblue? We found a way around science- you can have both! #TheDress #dressgate pic.twitter.com/5oj3ZTqOWk
— LEGO (@LEGO_Group) February 27, 2015
A Manchester United pedig még mindig szeretettel emlékszik vissza az előző bajnokság fehér-arany szerelésére.
We still love last season’s white and gold kit… #whiteandgold #blueandblack #TheDress pic.twitter.com/z8SknAAREf
— Manchester United (@ManUtd) February 27, 2015