Előfordult már önnel, hogy magával vitte okostelefonját a vécére, és emiatt utána a család valamely tagja megjegyzést tett önre? Szerintünk sokak számára ismerős a szituáció; de jelen sorokat elolvasva megnyugodhatunk: igenis jó ötlet bevinni a telefont.
„Meglehetősen nagyot kakiltam, és nincs WC-papír a Virgin Trains 19:30-as, Euston-ból Glasgowba közlekedő járatán; kérem küldjenek segítséget” – ezt az elkeseredett (és egyben frappáns) szöveget írta ki a Twitterre egy lancasteri blogger, Adam Greenwood.
Ő lepődött meg a legjobban, hogy a tweetre válasz érkezett.
A Virgin Trains vasúttársaság közösségi médiás illetékese arról érdeklődött, hogy melyik kocsiban található a mosdó, ahol Adam tevékenykedik. A 16 éves fiatalember azonnal megírta a választ: „J”. Nem sokkal később (szintén nyilvános tweet formájában) megnyugtatták, hogy hamarosan érkezik a segítség. És tényleg így is történt – hamarosan beadták neki a megváltó rolnit.
Utóirat: nem kevés hasonló hír után derült ki, hogy csupán céges marketingfogásról van szó; úgyhogy reménykedjünk, hogy ezúttal nem a vasúttársaság népszerűsítésére kitalált kamuvécézésről van szó!
I’ve just had a reasonably large poo and there is no toilet roll left on the @virgintrains 19.30 train from Euston to Glasgow pls send help.
— Adam (@AdamPlaysYT) December 2, 2014