Light

Nézz ki úgy, mint egy topmodell!

"Ez nem egy igazi reklám, mint ahogyan a társadalom szépségről alkotott normái sem valósak" – áll a videó leírásában.

A kamuhirdetés előtörténete szerint alkotója, Jesse Rosten egy álmatlan éjszakán a televíziót kapcsolgatva elcsípett egy telemarketinges adást, amiben néhány szépségápolási termékről szólva a klasszikus “ilyen volt, ilyen lett”-féle összehasonlítás szerepelt.

A filmkészítő nem bírta megállni, hogy ne szakmai szemmel nézze a fotókat, és számára bizony úgy tűnt, mintha ugyanazokat a képeket mutatnák másodjára, csakhogy retusálva. Először egy jóízűt nevetett, majd összedobta a fenti paródiát.

Az Adobe Photoshop elnevezésű képszerkesztő és fényképfeldolgozó szoftver “helyett” az Adobé Fotoshop csodálatos világába nyerhetünk betekintést, ahol a program segítségével bárki úgy nézhet ki, mint egy híresség – legalábbis virtuálisan, de hát naivitás azt hinni, hogy a közszereplőkre nem ez az igaz.

Kíváncsiak vagyunk, az amerikai cég mikor csap le az ötletes kisfilmre, és követeli az eltávolítását a videomegosztókról szerzői jogi igényre hivatkozva, illetve lecsap-e egyáltalán, hiszen végül is a sztárvilág elé tartott görbe tükör nem számára ciki, sőt a termék képességeit népszerűsítő ingyenreklám mindig jól jön.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik