Light

Gyászálló szempillafesték

Talán túlzás lenne azt állítani, hogy kegyeletsértő a Max Factor reklámja, de pár biztosítékot biztosan ki fog verni.

Ennél jóval erősebb hangvételű hirdetéseket is láttunk már, gondoljunk csak a hamvasztást átvészelő rágógumira, vagy a bosszút álló barátra!

Mindettől függetlenül nem lehet, hogy a rövidfilm egy kissé leegyszerűsíti a női gondolkodást, amikor azt ábrázolja, hogy még egy temetésre sietvén is az a szempont, hogy ne kenődjön el a smink, és a viselője nézzen ki a legjobban? Ilyenkor is a pózolás a legfontosabb, vagy pont ilyenkor az?

Nem lehet, hogy a halállal kapcsolatos bármiféle viccelődés marketingkampányokba való emelése már átlép egy bizonyos határt, amit nem kellene?

Vagy csak túl érzékenyek lennénk?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik