Light

Ügyesebb vagy egy ötévesnél?

Nem a Tilla nevével fémjelzett műveltségi vetélkedő tér vissza némi fazonigazító rácfelvarrás után a képernyőre.

Ehelyett egy kávéfőzőgépeket gyártó cég próbálja az olcsó hatásvadászat egyik sarkkövével, kisgyerekek szerepeltetésével – ha már a ledér nőt és a cuki állatokat előrángattuk a fantáziátlan marketing “szentháromságából” – meggyőzni a reménybeli vásárlót arról, milyen egyszerű a masinái használata.

Hiszen ha a család legapróbb tagjai el tudnak készíteni velük egy eszpresszót, akkor bárki képes erre, nem igaz? A soványka és képzeletszegény koncepció ellenére a leányka és a legényke láthatóan komoly összpontosítással élvezik a konyhai tevékenykedést.

Ettől függetlenül a véresszájú hozzászólok azonnal ráugrottak a videóra, de meglepő módon nem a gyermekmunka témáját kiabálják rá az alkotókra. Egyesek inkább azt nehezményezik, hogy kávét itatnak ekkorka srácokkal.

Talán amiatt az egy-egy kortynyi belenyalás miatt ez azért túlzás, vagy nem?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik