Az Axe-ról mindig tudtuk, hogy hála neki, piócaként tapadnak ránk a nők. Az Old Spice viszont konkurenciaként évtizedekig csak konzervatívan és unalmasan volt hajlandó hangsúlyozni a férfiasságot, amely birtokába kizárólag általa juthatunk.
Aztán a marketingesei tavaly gondoltak egy nagyot, és hadrendbe állították az amerikai foci egykori sztárját, Isaiah Mustafát “Old Spice Pasi” néven, és a vele készített jópofa reklámok mind a szakmai elismerések, mind a videomegosztók világában egyformán taroltak.
Őt követte az egykor a világ legszebb férfiának tartott Fabio, aki önmagát kifigurázva még arra is hajlandó volt, hogy elveszítse vetélytársa ellen a víruskampányként megszervezett, internetes párbajt.
A legújabb szpot ismert arcok helyett inkább a poénokra fókuszált. A sztorija nem különösebben bonyolult: egy fürdőző társaság tagjait láthatjuk, akik az egyik “csapattársnak” köszönhetően szép lassan elkezdenek átalakulni, majd idővel még motorra pattanva száguldoznak is.
Úgy látszik, a márka folytatja a megkezdett jó hagyományt, amit a netlakók azzal háláltak meg, hogy remek nézettséget generáltak a videónak.