Light

A Nokia közelít a fogyasztókhoz

Egy valóban kedves rövidfilm, amelyben az átlagosan szürke hétköznapok kicsit másként, színesebben mutatnak.

Egy szavunk sem lehet a Nokia ellen: végre olyan hirdetést dobott össze, ami nem akar vírusmarketingként viselkedni és kerüli a szokásos “itt egy trendi telefon, vedd meg, ha nem akarsz lúzer lenni” üzenetét.

Előbbire remek példa az a Barbie-szerű babára gyúrt videó, amelyben a Sugababes zenéjére a műanyag kis hölgy úgy csavarta hátra a fejét, hogy bizony még a reccsenés is tisztán hallatszódott. Ha pedig az utóbbira vagyunk kíváncsiak, elég ha bekapcsoljuk a tévét, mert a finn cég bármelyik kampányában szembejöhet.

Legutóbb viszont e két lehetőséget abszolút kihagyva inkább maradt a hétköznapoknál, azok szürkeségének megvonásával. Így a felhasználó a lehető legegyszerűbben tud a vidám kisfilmmel azonosulni, mivel a kedves és ötletes elképzelések nem akarnak elrugaszkodni a valóságtól, ugyanakkor az valóban színesedik általuk.

Az már szinte másodlagos, hogy mindez a legújabb, Lumia 800-as készüléket népszerűsíti.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik