Light

Majdnem Johhnie Walker reklám

Miért nem a Reklámtorta rovatba került ez a hollywoodi mozgóképeket feldolgozó videó? Elmondjuk azt is.

Korábban a témában:

Több szempontból is érdekes a következő rövidfilm. Készítője egyrészt a “supercut” eljárással százkilenc moziból válogatott jeleneteket egy tematika köré, másrészt mindezt a kvázi portfóliójaként egy fiktív hirdetés formájában tette meg.

Mivel a “Keep Walking” kifejezés a whiskymárka védjegye, a szókapcsolat két tagja közé egy “On” szócska beillesztése gyakorlatilag ugyanazt a jelentést éri el. Az így módosított szlogen lett a munka témája, amelynek leírásában nem szerepel az egyes részletek származási helye.

Ezáltal a játékos kedvűek megpróbálhatják kitalálni az eredeti alkotások címét, ebben az esetben azonban ne olvassák el a felvétel hozzászólásait, mert oda már beérkezett a helyes megfejtés!

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.