Light

Gyermelyi: még mindig jól esik

Az egyik legkedveltebb hazai ételmárka idén ünnepelt, nyegyvenedik jubileumára készített marketingkampány, retroízekkel.

A prózai puritánsággal Gyermelyi 40 néven útjára indított oldalon két alkalmazást is lelhetünk a legújabb kori trendeknek megfelelően, egy interaktív nyereményjátékot, valamint egy a cég négy évtizedes történetét összefoglaló, multimédiás bemutatót.

Emellett masszív YouTube-jelenlét észlelhető a népszerű tészták gyártójának részéről: a létrehozott csatornán nemcsak az aktuális, a nemzetközi színvonalelvárásoknak tökéletesen megfelelő imázsfilm látható, de szemezgethetünk az elmúlt évtizedek máshol fel nem lelhető, Gyermelyi reklámos mazsoláiból.

A kedvencünk ez a nyolcvanas évekbeli, egyébként a mai napig helytálló szlogenre nem csupán idétlen szóviccel rájátszó, de a humort az akkori ultramodern számítógépes effektekkel, illetve az erősen abszurd képi viccel is megtámogató szpot. Mindenki találja meg a magáét!

Jól esik és kérünk még!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.