Light

Toyota Hilux: keményebb, mint gondolnád

Az új kisteherautó elnyűhetetlen és megállíthatatlan, amit két ország különböző stílusú reklámja bizonyít.

A jó hirdetés hangsúlyozza a bemutatott árucikk előnyös tulajdonságait és kiemelkedő képességeit. Ez egy terepjáró esetén a helytállás lehet extrém körülmények között, a városi változat pedig egészen más tartást ad vezetőjének.

Emellett más és más típusú humor érvényesülhet a különféle nemzetek célközönségénél, a reménybeli vásárlóknál, hiszen ami vicces lehet Új-Zélandon, az nem biztos, hogy nevetésre ingerel a Dél-afrikai Köztársaságban.

Így a Toyota 2012-es haszongépjárművének szpotjaiban bár a cél ugyanaz, kiemelni az autó masszívságát, a kivik földjén a nagyot mondó haver poénja ül, míg a fekete kontinens legdélebbi szegletéből érkezett kisfilmből azt tudhatjuk meg, milyen, ha a családanya macsóvá válik, miután elvitte egy körre a párja járgányát.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik