Light

Élj a természetben, hagyd a virtuális világot!

Csodálatos reklám a kertigépek egyik legnagyobb gyártójától. Ne legyél kocka, sokkal jobb a gyepmestereknek!

A Stihl elektromos fűrészben a legismertebb, olyannyira, hogy sokan a márka nevét azonosítják a szerszám köznevével (mint ahogy a Black & Deckerét a fúróéval), de motoros kaszákban, fűnyírókban és sövényvágókban szintén nagyon otthon van.

Termékei évtizedek óta Magyarországon is a legstabilabbak között találhatóak kertgondozás és -ápolás terén, ahogyan minden magát komolyan vevő barkácsoló polcain megtalálható legalább egy “műszere”.

Legújabb hirdetése eleinte érthetetlen, mivel olyannak tűnik, mintha az élő környezet összemosódna a videojátékok, az internet világával. Aztán idővel teljesen virtuálisan jelenik meg minden és mindenki.

Ez ellen, a természet és a közös élmények mellett a valódi értékekre koncentrálva készített egy ausztrál ügynökség Hamish Rothwell (Briliáns biliárdozók) rendező segítségével egy csodálatos kisfilmet, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy a képzelet sohasem lehet annyira vonzó, mint maga a valóság.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik