Közhelyszámba menő, ám tökéletes igazságtartalmú kijelentés, hogy az okostelefonok és azok applikációi teljesen új korszakot nyitnak a felhasználóik hétköznapjaiban, akár átlagemberekhez illő hobbikkal rendelkeznek, akár nem.
Hiszen bár ötletes a Hotels.com honlap szállásfoglaló fejlesztésének hirdetése, de mondjuk például ezer egyénből hány próbálná ki, mégoly kísérletező kedvvel is megáldva, hogy a Tahoe-tó felé zuhanva vajon sikerül-e a művelet, mielőtt földet ér? Na ugye.
Mindezek mellett valóban frappáns, ahogyan a könnyen kezelhetőséget ábrázolják, hiszen mindent összehoztak, ami a trendi vírusmarketinges videó kelléke: extrém sport, fejkamera, gyönyörű és festői látkép, ideális megérkezés – már csak be kell jelentkezni!
Ezek után érdekel egyáltalán valakit, hogy egyrészt kinek futja az ejtőernyőzésre meg egy ilyen készülékre, másfelől pedig hogy mennyire le nem ellenőrizhető az illusztráció megrendezettsége?