Light

Óriásbáb és autócsalád

A Toyota új kampányában a különböző igényekhez más és másfajta Prius passzol: kicsi, nagy, hagyományos és elektromos.

Nem pusztán közhely, hogy a párunkkal, vagy a családtagjainkkal való kapcsolatainkban olyan közelséget érzünk, mintha tényleg egy testen és egy lelken osztoznánk velük – egyek vagyunk, de mégsem ugyanazok.

A japán autógyártó cég valami ilyesmit jelenít meg ötletes reklámjában, amikor a reggeli ébredés után, a kezdődő nap teendőit egy több szereplő által életre keltett, nagyméretű figura végzi el.

Még a bábu arcvonásait is emberi testrészek formálják meg, ahogy fogat mos, pirítóst készít, újságot olvas. Aztán kilép a háza bejárati ajtaján, és a különféle szükségletek, ízlés, stb. alapján megbomlik az egység, mert mindenki megtalálja a számára megfelelő modellt a Priusok famíliájának választékából.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik