Light

Partiállat, vagy kulturált bulizó?

Kíméletlen, de őszinte kampány Dániából az ordenáré részegség ellen, egy egyedi oldalon, virtuális nagyító segítségével.

Most az egyszer reméljük, hogy olyan felhasználóink is olvassák cikkünket, akik erősen másnaposak. Hogy miért kívánunk ilyet?

Pusztán azért, mert egy profi vírusmarketinges fogás keretén belül készítettek egy honlapot a dán Movia busztársaságnak. Ezen egy virtuális nagyító, valamint egy időskála segítségével egy “párhuzamfilmen” kiválóan végigkísérhetjük, milyenek lennének hőseink egy bulin, ha kulturáltan, vagy ha pocsolyarészegen üzemelnének.

A két egybemixelt, egy időben futó, alternatív történetszálat ezen a videón is megnézhetjük egymás mellé helyezve.

A cég egy éjszakai járatot üzemeltet Koppenhágában, és az interaktív hirdetéssel arra próbálja rávenni a tivornyázó fiatalokat, hogy amikor már úgy érzik, jobb hazamenni, vegyék igénybe a szolgáltatásukat.

Egy kis mellékzöngeként azért megjegyezzük, hogy a dologban van némi túlzás, mert így első ránézésre úgy néz ki, hogy ha átlagos nőcik, vagy fickók vagyunk, akkor bomba pasink, illetve csajunk lesz, ha nem piázunk annyit…

Ha ezen múlna, akkor gyakorlatilag tönkremennének az italgyártók, mert nem lenne a bolygón olyan átlagos kinézetű ember, akit még akár a szalonspicc fokozata is érdekelne.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik