Light

Volkswagen: gyerekek tető nélkül

Nem arra kell gondolni, hogy a vállalat hirtelen szociálisan érzékeny lett, és a hajléktalan csöppségek problémáinak megoldásával foglalkozna.

Ennél lényegesen kevésbé drámai, mondhatni prózai témáról ejtünk szót, bár a bemutatott reklámfilm a szívtájékot veszi célba, hogy megpróbáljon lírai húrokat pengetni.

A szpot fura kombinációját nyújtja a “tuti marketingfogásoknak“, mert bár gépjárműtípust népszerűsít, (ál)archív házi videós egyveleggel teszi azt, amin a család legapróbb tagjai láthatóak.

A valóban szokatlan elegy minimális szöveghasználattal a nosztalgikus élményekre apellál. Minden további, felesleges magyarázkodás helyett a szlogen tartalmának összefoglalásával máris tisztává válik ennek az egésznek az értelme.

“Emlékszel, hogy az autóknak, amikkel a legjobban szórakoztál, sosem volt teteje?” Naná, hogy az új Golf kabrióról van szó.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik