Egy klasszikus brit édességfajta, a “pear drop” (körülbelül “körtecsepp”) cukorka ízét és nevét vette kölcsön egy dobozos üdítő. Az eredeti, sárga-rózsaszín nyalánkság körömnyi méretű, és – meglepő, ugye? – a gyümölcs alakját idézi a formája.
Sajnos még nem állt módunkban megkóstolni a szénsavas italt, de a sajátos humorérzéket kedvelőknek örömmel ajánljuk a termék alábbi két reklámját, hogy megtudják, milyen az igazi aromaterápia.
Akitől viszont távol állnak például a Farelly fivérek filmjeire jellemző, még ha a szolidabb vonulatba is tartozó poénok, és meg egy “békegalamb”, vagy a gyomorgázok bármilyen más változatú eleresztésétől megbotránkozik, netán önkéntelenül undorodik, az véletlenül se játssza le a videókat!
A kampány szlogenje szó szerint nem igazán fordítható le anyanyelvünkre, de megközelítőleg a címben – eléggé magyartalanul – megfogalmazott fogalom előállítására szólít fel. Ennélfogva mindkét szpot alapsztorija erre épül, és az itóka fanatikusai igyekeznek maradéktalanul élvezni a végterméket.