Light

Összekupakolt sörreklám

Kóstolj bele a sötét világosabb oldalába!

A sportközvetítések első számú (alap)kelléke a csendes háziasszony, és távirányító mellett a kellemes hőfokra hűtött folyékony kenyér, vagyis a sör. Mert hát kell valami, amivel az izgalmak kellő szinten tarthatóak, és az ember fia kibírja, hogy anyu mégiscsak bele akar szólni a közvetítésbe önjelölt szakkommentátorként.

De egyszerűen az már nem lehet, hogy egy sör nevének kezdőbetűiből az NBA álljon össze… Ekkora csoda nem létezhet! Pedig igen, hiszen a Newcastle Brown Ale ezt a rövidítést adja ki.

A brit barna sört egyébként az angliai bányavidékeken “kutya” vagy “barnám” néven is emlegetitek, mivel a kedvelői otthonról elmenet csak úgy búcsúznak el, hogy “leviszem megsétáltatni a kutyát”, miközben az első pub felé veszik az irányt, ahol elfogyasztják a “barnájukat”.

Az NBA illetékesei most összeálltak néhány művésszel, hogy alkossanak egy olyan táblareklámot, mely igazán sötétedés után megvilágítva teljesedik ki – talán arra is utalva, mikor van itt a fogyasztás ideje.

Háromezer Newcastle Brown Ale kupak felhasználásával egy olyan árnyjátékot hoztak létre, melyben a megvilágítás hatására egy, a söréért nyúló alak körvonalazódik a “Kóstolj bele a sötét világosabb oldalába!” szöveg és az ital környezetében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik