Light

Hasonlóak vagyunk

Jobban, mint gondolnánk.

Éppen a minap taglaltuk a nyerőnek szánt kampányok fix pontjait, úgymint – a teljesség igénye nélkül –: lurkók, egyéb kedves élőlények, és értelemszerűen bármilyen más gyönyörűség, aminek köze van az anyatermészethez.

Ezeknek az elemeknek a halmaza önmagában kétségkívül üres, hacsak nem töltik meg. A mondanivaló komolysága nem hátrány, mert hasznos, ha alkalomadtán tovább látunk az orrunknál, és nem kizárólag a fogyasztásra buzdító, többé-kevésbé rejtett üzeneteket faljuk.

Mindezen kívül szerencsés együttállásnak nevezhetjük, ha érvényesül a “tartalomhoz a forma” elve, attól függetlenül, ha előbbi burkolt, vagy direkt, utóbbi pedig fantáziadús, avagy ötlettelen. Magyarán nem szeretjük a zsákbamacskát.

A WWF szpotjában a korábban már egy másik rovatunkban taglalt párhuzamos képsorok technikájával ad áttekintést arról, hogy az épített és a természetes környezetünk mennyire közel áll egymáshoz, mennyire gőgös hozzáállás azt gondolni, hogy az ember a teremtés koronája, és különb mindennél. Egyértelmű megfogalmazás, csodálatos kivitelezéssel.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.