Light

Hódolat a természetnek

Illetve szomjoltó kincsének.

Korábban a témában:

Mi kell egy népszerű reklámhoz? Amennyiben a férfiakat célozzuk meg, általánosan elfogadott vélemény, hogy a sportautókon és a luxuskütyükön kívül a másik nem dekoratív tagjai.

Ha viszont szélesebb körben, kis feminin felhanggal akarjuk megfogalmazni erre a kérdésre a választ, hogyan járunk el helyesen?

Gyermek, nem túl idős. Valamilyen állat (a lila tehén óta tudjuk: nem kell, hogy kisállat, vagy kölyök legyen). Dögös zene. Slusszpoén a végén.

Mindez megtalálható alább a Chaudfontaine márkájú ásványvizet népszerűsítő szpotban. Minden további, felesleges szócséplésnél ékesebben beszél naga a videó.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Image: 73901219, Nagy L·szlÛval, kÈtszeres Bajnokok Lig·ja gyıztes kÈzilabd·zÛval beszÈlgett¸nk., Place: Budapest, Hungary, Model Release: No or not aplicable, Property Release: Yes, Credit: smagpictures.com
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.