Light

Túl közeli barátok

Rommá tört idill.

Biztos sokan ismerik azt a vígjátéki szituációt, amikor A szerelmes B-be, B-nek viszont C tetszik, D szívesen ágyba bújna C-vel és/vagy B-vel is, tovább és tovább ragozva az interperszonális kapcsolatok töredékeit.

Mindezt még bonyolultabbá teszi a nemek képbe hozatala, aztán jól össze kell mixelni az egészet, és máris kész a nyári románcokat bemutató, habkönnyű komédia.

Számtalan formáját élvezhettük már a “mindenki mindenkivel”-téma feldolgozásának, miért ne készülhetne ilyen reklám is?

Halk, finom zene, sejtelmesen meleg fények, lassított, örömteli futás a természet lágy ölén, miközben a szerelem földi nyelvén, franciául ecsetelik a fentebb említett, kissé komplikált helyzetet. Aztán a láthatáron feltűnnek barátaid barátainak a barátai, a szifilisz, a chlamydia, a HIV, a tripper, a B típusú májgyulladás.

Mindannyian szeretnének közelebbi kapcsolatba kerülni veled. Sőt ami azt illeti, mindnyájatokkal…

A társadalmi célú hirdetés fel kívánja hívni a figyelmet arra a tényre, hogy manapság még mindig milliók fertőződnek meg úgy valamilyen nemi úton terjedő betegséggel, hogy nem is tudnak róla.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik