Light

Hogyan ne gyűjtsünk követőket a Facebookon?

Borzasztó ötletek.

Korábban a témában:

A közösségi marketing jelenkori alapja, hogy minél több rajongót gyűjtsön be egy adott szolgáltatás a Facebookról. Ma már minden magát marketingesnek mondott vállalkozás azzal vakítja ügyfeleit, hogy a legnagyobb közösségi hálón is aktívan jelen kell lenni.

Rendszerint kisipari eszközökkel és valamilyen játék bedobásával próbálják ezt elérni, de akadt már olyan hazai cég is, amely kamu nyereménnyel kecsegtetve csődített tömegeket az FB-s oldalára.

A Northsocial.com (nem ők az ominózus magyar cég) kampányában olyan fogásokat mutat be poénosan, amelyek arra irányulnak, hogy hogyan ne akarjunk követőket pecázni.

A sorozatnak állítólag vagy egy tucat része lesz később, jelenleg azonban csak három filmecskét dobtak fel a webre. A Fan Paig Fail névre hallgató széria korai szösszeneteiben tengerparti, utcai, és vécéjelenet szemtanúi lehetünk.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.