Light

Tizenöt másodperc hírnév

Mit szólna ehhez Andy Warhol?

A technológiai fejlődésnek köszönhetően felgyorsult világunkban nem túlzás azt állítani, hogy a pop-art talán legismertebb művészének aranyköpése, miszerint a tévé jóvoltából bárki híres lehet 15 percre, manapság a címben megfogalmazottak szerint módosult; illetve úgy, hogy ezért az érintettek az internetnek, elsősorban a videomegosztóknak lehetnek hálásak.

Hozzávalók: egy darab világszerte ismert rajzfilmfigura (Woody a Toy Storyból) bábuja, egy darab vicces elképzelés (kapaszkodjon a családi jármű lökhárítójába) plusz természetesen egy darab kameraman (jelen esetben az, aki megosztotta a szösszenetet), és máris kész a röpke felüdülés, amely mosolyt csal e hőségben tikkadt nézője ajkaira.

A bevezetőben leírtakhoz még annyit tennénk hozzá, hogy olyan időket élünk, amikor ráadásul a dicsőség névtelenné vált, hiszen mind az ötletgazda, mind a feltöltő személye anonimitásban maradt. A nyúlfarknyi felvételt már több mint egymillióan látták.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik