Light

Axe, a bulifaktor-növelő

Csajok, összeröffenés, szex, pofonok.

Végre durvábbak az Axe reklámok, de valószínű, hogy csak a nyár és a buli teszik mindezt a cég marketingeseivel. Szigorúan megmarad nyilvánvalóan a főcsapás iránya a bárgyúbbra vett vonulattal, amikor csak tapadnak a csajok.

A márka most viszont dobbantott egy nagyobbat és megmutatta, mi van a tapadáson túl, de persze itt is kötelező a terméküket használni.

Sűrűre vágta legújabb anyagát, melyben a főhős, Jake másnapos ébredésével nyit – karján tetoválásként a termék youtube-os csatornájának elérhetőségével –, aki tusolás közben idézi fel az előző éjszaká(ka)t klipszerűen megjelenő élményei alapján.

Vagyis ruhás fürdőzés, parti, rendőri előállítás, pettinghangulat a medencében, disznóságok egy motelszobában. Továbbá féltékeny macsók, elcsattanó pofonok és a végén ismét a füvön heverésző Jake, akit egy autóból vágtak ki.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik