Egy-egy márkanév sikeres kampánya akár évekig elhúzódva ugyanazt az ütős ötletet használhatja.
Ilyenkor vitatkozhatunk azon, etikus-e a sokadik bőrt ugyanarról a viccről lehúzni, de ha az alapsztori nem koppintás, hanem maga az adott cég tette klisévé, miért ne férne bele, hogy hosszú távon erre építsen?
Gyakorlatilag jó ideje elmondható mindez az Axe férfikozmetikumait népszerűsítő szpotokról: átlagos fickó befújja, bekeni, lemossa, stb. magát valamivel és ettől a csajok megőrülnek érte.
Tehát bár a változatosság gyönyörködtet, ebben az esetben egy másik, mindennapos közhellyé kristályosodott szólásmondással élve járt utat járatlanra nem cserélünk. Ami nem csoda, ha ilyen szereplőnők felvonultatására van lehetőség.
Ennyi hát a nyilvánvaló nagy titok. A célközönség, azaz a pasik tutira soha nem fogják megunni a szebbik nem szemet gyönyörködtető látványát (mint ahogy fordítva, a csajok sem szégyellősködnek, ha a dögösnek tartott egyedre kell tekintetüket vetniük).
Még ha a slusszpoén nem mindig a vártak-reméltek szerint alakul, vigasztalódjunk az előzményekkel ezeken a borús napokon is…