Házibulik alapitala úgy tűnik még mindig a sör, azonban a hölgyeknek kesernyés íze miatt kevésbé jön be. Az utóbbi évtizedekben ezért a gyártók egyre többször próbálkoznak ízesített sörrel, hogy a szebbik nemet is megnyerjék maguknak
A lengyel Kompania Piwowarska (a világ második legnagyobb sörgyártó konszernjének, a SABMillernek a tagja) így 2000-ben piacra dobta Redd’s néven gyümölcsízesítés sörét, mely alma, málna és citromízesítésben kapható. A cég terméke pár éven belül vezető lett az ízesített sörök között Lengyelországban. A sör egyébként annyira bejött a SABMillernek, hogy más országokban is nekiállt forgalmazni a lengyel recept alapján készült italt.
Az alábbi, feltételezhetően nemzetközi szintre szánt reklám kissé Heineken-esre sikeredett, de azért így is jópofa. Mindenki a hűtőt rángatja benne egy újabb sörért, hogy az ital mellé egy új havert is előhúzzon a hűsből.