Light

Villanyautók egymás közt

Egy házasság gyermekei.

Néhány száraz információ, mielőtt a mai reklámra térnénk. Szóval, 1999. március 27-én írták alá a Renault-Nissan szövetségről szóló dokumentumot. Ez a közösködés annyira bejött az elmúlt valamivel több mint tíz évben, hogy a tavalyi eladási statisztikák alapján már a harmadik legnagyobb autógyártónak számítottak a Toyota és a General Motors mögött (ezzel mintegy lenyomva a Volkswagent).

Ráadásul nagyon ráindultak a teljesen elektromos hajtású autókra, így a Renault 2011 és 2012-ben Z.E. jelzéssel 4 modellt is piacra dob, míg a Nissan, Leaf típusával hódítja meg azokat akik szeretnének olcsó és abszolút környezetbarát módon autózni.

Ezáltal a zéró káros anyag kibocsájtásra hajazva készített a konszern egy-egy reklámot a Leaf, illetve a Z. E. típusjelölésű autókra. Mindkét reklám ötletes és jópofa, csak hát az a hátulütője a dolognak, hogy a lendület nem igazán tartott ki, vagyis erős az áthajlás a két spot között.

Mindamellett a Nissan még a konkurenciát lesajnálva beleveszi a hirdetésbe a General Motors Volt elnevezésű kocsiját is, melyet az amerikai gyártó egyébként elektromos autónak hív – a nemzetközi szaksajtó meg hibridnek (úgy 0:40-nél fog felbukkanni, amikor a szomorú főhős éppen tankolja, khm… egy benzinkútnál).

Ha valaki esetleg nem bírja ki, akkor itt meg tudja tekinteni mindkét reklámot egyszerre is :)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik