Na persze megint a vírusmarketing. Olcsó, gyorsan terjed, látványos, “dobd tovább és oszd meg” kategória. Ebben érdemes utaznia mindazoknak, akiknek a célközönsége naponta több órát is az internet előtt tölt.
Mark Seeger 1, 98 magas. Az élete nagy részét megkeserítette az, hogy hosszú lábaira rendszeresen csak bokalengető farmerokat kapott, mivel az ilyen nagyra nőtt srácok már kiesnek a divatcégek látóköréből. Ezért úgy döntött, hogy azoknak, akik colosak és emiatt radar alatt (avagy inkább felett) repülnek a gyártók szempontjából, előrukkol egy új farmermárkával, az M Jeans-el.
A megcélzott vásárlói réteget a 188 centiméter fölé lőtte, vagyis egészen 230 centis fazonokig. 150 dolláros árával nem éppen a legolcsóbb a farmer, de ha hozzátesszük, hogy ezért az árért bárhová kiszállítják a világon (ez nem olyan nagy szám) és a testmagassághoz a józan ész határain belül bármilyen derékbőséggel bíró, egyedi farmert rendelhető (ez a nagy szám), akkor már némileg jobban elfogadható azok részéről, akiknek egyébként is örökké szabóhoz kellett rohangálniuk, ha egy nacit szerettek volna.
De a hosszú bevezető után nézzük a lényeget, vagyis azt a reklámot amit ügyesen becsomagoltak egy olyan videóba, amelyben farmereken muzsikálnak. Az ezer nadrágon az az Andrew Huang játszik, aki régebben már elkövetett pár egyszemélyes zenés videót, olyanokat mint például a nem túl hosszú címmel rendelkező Pink Fluffy Unicorns Dancing on Rainbows-t.