A víruskampányok és a vírusmarketing világában néha kérdéses, hogy mi az ami valódi. A világcégek ma már alapból hajlandóak belemenni olyan hirdetésekbe, melyeknél a termék jelen van, de a kivitelezés nem egyértelműn köthető hozzájuk, vagyis az adott videó kellően kimódolt ahhoz, hogy a net felkapja, de nem egyértelmű, hogy az adott világmárka állna a háttérben mint készíttető.
Az alábbi, erősen kisvárosi marketingszagú videóban kifejezetten durván mutatja be a Volkswagen termékét, annak ellenére, hogy az autót nem hajtják meg, hanem egész végig egy helyben áll.
A kereskedő olyan szinten esik neki a Golfnak, hogy simán elhisszük, hogy aznap azzal a céllal kelt fel, hogy letépjen néhány Volkswagen-ajtót. A drámai jeleneteket csak azoknak ajánljuk, akiknek magasabb a tűrőképességük és nem a német autómárka terméke számukra az elérhetetlen álom.