Light

Ötvenes évek hangulata, egy szószreklámban

A feeling még rendben, de ez mintha nem öntet lenne.

Remekül hozza az ötvenes évek színvilágát és az akkori reklámipar „mindenki boldog, minden rendben” sugallatát a Procter & Gamble argentin leányvállalatának megrendelésére készült reklám. Ráadásul az egészben van valami elképesztően megtévesztő.

Nem látunk semmi mást, mint egy konzerv… illetve talán szószreklámot. A konzervből előkerülő sült kolbász kinézetű valami pedig olyan mintha süteménybe lenne ágyazva. Már a szósz(?) színe sem túl barátságos, de a reklámban szereplő pereputty ettől még boldog, és úgy néz ki, mintha ez arrafelé a családok kedvenc és mindennapi betevője lenne.

Aztán a végére nagy nehezen kiderül, hogy a döbbent netlakókat simán megvették kilóra és a reklám nem arról szól aminek látszik. Sőt, ha egy kicsit odafigyelünk, az ötvenes évek feeling is megbicsaklik, mivel feltűnik – mintegy rejtve – egy autó a hetvenes évekből.

A Procter & Gamble másik anyaga legalább ennyire kemény, az a nyolcvanas éveket hozza mind zenében, mind öltözködési stílusban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik