Light

Hologram-emberek Pekingben

Burberry beújított.

A híres kockaminta – talán ez alapján lehet belőni az angol divatmárkát, amely ma már egy kicsit vesztett presztízséből azáltal, hogy szurkolói divattá vált.

Az egyébként patinás, 1865-ben alapított cég ennek ellensúlyozásaként erősebb marketing üzemmódba kapcsolt már évekkel ezelőtt. Ennek a vonulatnak az eleme az a Pekingben tartott divatbemutató is, amelynek során a modellek hologramként is megjelentek a színpadon.

Hasonlót már az olasz Diesel is bemutatott 2007-ben, bár az kevésbé volt életszerű és inkább a háttér volt holografikus mint a modellek.

A Burberry sem a teljes gálát szentelte Gábor Dénes találmányának (az erősen húzós lett volna) hanem csak pár percet, de látványban így is jól lett megkomponálva az este (érdemes majd figyelni a modellek ütközésére).

Ajánlott videó

Olvasói sztorik