Végre egy kölök azt csinálta, amihez a legjobban ért: rosszalkodhatott… és ezzel még pénzt is tudott keresni.
Az amerikai Target Corporation kérte fel a kissé sliccgomb-szemű srácot, hogy szuszogjon össze harminc másodpercnyi reklámot, mert az mindenkinek nagyon jó lesz (vagy majdnem mindenkinek). Érdemes a gyerek tekintetét figyelni, mert mély átéléssel végzi munkáját, és érződik benne a dagi kissrácok mindennapi rutinja. Emberünk nem csinál mást, mint a szokásos szendvicsét készíti, és miből is állhatna a specialistás, mint mogyoróvajból és lekvárból.
A recept egyszerű: kell egy frissen bontott üveg mindkét termékből. Meg egy komolyabb merítés (konkrétan a srác csuklóig merül az élelmiszeripari remekekben), aztán mindezt jó erősen össze kell passzírozni.
Az már más kérdés, hogy a kajához még kenyér kellene, dehát a reklám pont erről szól, vagyis inkább a szendvicskenyér hiányáról.