Hozzászoktunk az elmúlt évtizedben, hogy a Mentos termékei reklámozásánál a problémamegoldást és a pozitív gondolkodást állította a középpontba.
Hol ötletesen (kifejezetten mulatságosan, például Leslie Nielsen segítségével), hol picit gagyin, a történet elsikkadásával. De mindig kreatívan és mindig a Mentos támogatásával oldódtak meg a problémák.
Ebben az évben lazítottak a szokásos menetrenden, és mintha a problémák bármi áron történő leküzdése lenne a cél. Még akkor is, ha az adott reklámban az akció kudarcba fullad.
Olyannyira belemerültek a negatív kicsengésbe, hogy tőlük ez inkább víruskampánynak tűnik – az évtizedes jó bevált hagyományok mellett.
Legutóbbi szériájuk időnként kifejezetten drasztikusra sikeredett, a főhős mindig ugyanaz a célszemély, akit kígyók marnak széjjel, sorozatbalesetet szenved és karddal döfnek át.
Miért jó ez a Mentosnak? Ennyire hisznek a víruskampányban és abban, hogy sikerült valami cool dolgot alkotniuk?