Adva van egy teljesen ismeretlen gyártó (Magyarországon zéró találat), és egy átlagos fülhallgató. A rejtély már csak akkor fokozódik jobban, amikor a cég honlapján kiderül, hogy ezt az egy terméket gyártja, azt is csak két típusban.
Ezáltal a feltörekvő, tök ismeretlen cég mit tud csinálni, hogy ismert legyen? Vagy berak a reklámba egy édes kisbabát, vagy egy dögösnek látszó csajt. Az előzővel nehéz a valószínűsíthető célközönségre megfelelően lőni (fiatal egyedülálló férfiakat inkább rémiszti a gyerekkel járó felelősség), így marad a jó alakú csaj és a lehetőleg értelmetlen reklám.
A kaliforniai Zippearz-nek sikerült megvalósítania ezt, illetve azt a klasszikus melléfogást is, melynek hatására a gömbölyű popsira és a rezgő mellekre fognak emlékezni a fogyasztók, a termékről pedig halvány emlékük sem lesz.