Light

Micsoda csók!

Benézte a kedvest.

Lehet, hogy nem öltöztet a szemüveg, de mindig jól jön azoknak, akik nélküle kevésbé tudnának eligazodni a mindennapokban.

A legnagyobb angol optikai és látszerész kereskedelmi lánc, a Specsaver is csatlakozott azon cégek táborához, melyek a humorral szeretnék bemutatni, hogy miért érdemes szemüveget használni azoknak, akiknek erre amúgy is szükségük van.

A reklám helyszínét egy vasútállomásra tették, ahol éppen egy klasszikus érkezési jelenet szemtanúi lehetünk. A főhős hosszú útjáról érkezik egy virágcsokor társaságában. Leszállva a vonatról, szinte azonnal megpillantja szíve választottját, aki megindul felé, hogy aztán más karjaiban landoljon – tévesen.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik