Az energiaital-gyártó rengeteg jó ötlethez járult már hozzá az elmúlt évtizedben (az alap reklám-rajzfilmen kívül, mert az valahogy borzalmasan kilóg a sorból).
Az extrém sportok és azok környezetének legnagyobb támogatójává vált, és egyedülálló marketingstratégia mentén haladva öregbíti saját hírnevét.
Ehhez járult hozzá legutóbbi kezdeményezésük is, melynek során a Google Street View-hoz (térképes utcanézet, körpanoráma-fotókkal) hozzárendeltek egy olyan szolgáltatást, amellyel a világ különböző pontjain a Street View segítségével megtalált graffitiket lehet rögzíteni térképes pontként, megadva a művész nevét is (amelyre később keresni is lehet).
A Red Bull és a Google kezdeményezése még nagyon friss, videóra és megfelelő képgalériára a szolgáltatással kapcsolatban nem sikerült bukkanni, vagyis egy erősen nyomdaszagú hír a mai reklámtorta szelete.
Itt lehet bóklászni és találgatni jobbnál jobb graffitiket és feltűzni azokat a virtuális térképre.