Light

Nem minden a reklám

Dehogynem.

Kapjuk akkor is, ha nem kérjük, tolják az arcunkba, és mi csak bambán nézzük őket, és nem igazán tudunk ellene tenni.

Mert hát a filmek gyártási költségei erősen lefaraghatóak a szponzorok által, akiknek csak az számít, hogy jókor legyenek jó helyen, és lehetőleg minél nagyobb figyelmet kihasíthassanak a filmből. Reklámtortánk aktuális dózisa csupa olyan filmből összehegesztett montázs, amelyekben egy kissé átestek a szponzorok a ló túloldalára.

A korai filmek mellett terítéken olyan szponzortömény mozik, mint a Wayne világa, (Reebok, Pizza Hut, Doritos), A sziget (35 márka egy filmbe oltva), illetve a Transformers, melyben talán a legtöbb reklámozó jelent meg egyszerre.

Kellemes reklámzabálást és szép napot kívánunk az összeállításhoz!

UI: az összeállítás talán legnagyobb érdekessége, amikor a Nike pipa alakú márkajelét viszik fel egy középkorban játszódó filmben a főhős páncélzatára.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik