Light

A fárasztó sztárokat kihajítják az ablakon

Lionel Richie nagyon eladta magát.

Egykori világslágerét a nyolcvanas évek nagy sikerét a “Say You , Say Me”-t dolgoztatták át egy reklám kedvéért a színesbőrű csillaggal. Kissé lehangoló, és érthetetlen miért adta a nevét az egészhez, ráadásul egy sima chipshirdetésről van szó.

A történet szerint annyira fárasztó, hogy a szupermarketből az ablakon keresztül kihajítja egy vásárló, miután rákezd dalának reklámra szabott verziójára. Ezek szerint volt az a pénz amiért Richie ügynöke rá tudta beszélni a csillagot, hogy saját slágerét rongyolja el, illetve a kidobás és földön landolás is belefért a kapott pénzügyi keretbe.

Bánatos, hogy az egykori Grammy- és Oscar-díjas sztár (nem mellesleg a We Are the World megasláger egyik alkotója Michael Jackson mellett) ma már legfeljebb ennyit tud.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik