A 3D TV-k piaci bevezetése során bukkan fel a Grammy-díjas sztár a japán szórakoztatóipari óriás spotjában, a hazájában szintén rendkívül népszerű és a legjobban fizetett sportolók közé tartozó amerikai focit játszó Peyton Manning társaságában.
Peyton rendkívül piacképes és vonzó a reklámozók szempontjából, erre utal az is, hogy mindig magas összegeket fizetnek részére és csak világmárkákkal köt szerződést. Visszatérve a reklámra; a két sztárt a Sony fejlesztői laboratóriumában kalauzolják végig, melyet 3D szemüvegen keresztül tekinthetnek meg. Erre fokozottan felhívják figyelmüket, azonban tévedésből leveszik a szemüvegeket…
A reklám egyik érdekessége még, hogy csak úgy jöhetett létre, hogy egy Audinak is helyet kellett benne kapnia, illetve még az, hogy a stylist a magyar Molnár Róbert volt.
Justin Timberlake sokszorosítás Peyton Manning módra