Nyáron érkezett a hír, hogy az év végével több tévécsatorna, köztük a magyar Comedy Central is megszűnhet. A Paramount akkor nem erősítette meg a Media1 értesüléseit, most viszont a lapunkhoz eljuttatott nyilatkozatban állást foglaltak:
A Paramount a nézői szokások változásaira reagálva átalakítja nemzetközi pay TV portfólióját
– írták.
Ennek részeként Magyarországon 2026. január 1-jétől lineáris csatornaként nem lesznek tovább elérhetők:
- a Nick Music,
- a TeenNick,
- az MTV 80s,
- az MTV 90s,
- az MTV 00s,
- az MTV Hits,
- az MTV Live,
- a Club MTV,
- a Paramount Network és
- a Comedy Central.
A közleményben azt írják, az MTV, a Nickelodeon és a Nick Jr. továbbra is a Paramount magyarországi portfóliójának részei maradnak, és elkötelezettek e márkák további sikeres működtetése mellett.
Az itthon 2008-ban felbukkanó Comedy Central 2010-re az öt legnézettebb hazai tévécsatorna közé küzdötte magát, és olyan közkedvelt sorozatokat sugárzott elsőként, mint az Így jártam anyátokkal, a Family Guy vagy az Agymenők. A Paramount Network 2014-ben kezdte sugározni az adását Magyarországon, és pár év alatt a magyar piac fontos csatornái közé került.
A fenti csatornák megszűnése az RTL-t azért is értinti komolyan, mert a Comedy Central, a TeenNick és a Paramount Network reklámidejét is az RTL Magyarország reklámértékesítő háza, az RTL Saleshouse (korábbi nevén R-Time) értékesítette. Vagyis az RTL Saleshouse portfóliója ezekkel a szórakoztató jellegű, fiataloknak szóló csatornákkal már biztosan csökkenni fog.
