HIRDETÉS
Kultúra

Elbontják a Westend szökőkútját

Westend
Westend

Multimédia látványbox nyílik PIXIM elnevezéssel a Westend bevásárlóközpontban, a szökőkút helyén december 14-én. Az üzemeltetők sajtóközleménye szerin a PIXIM egy „szórakoztatóipari technológiai fejlesztés”, vizuális, mozgóképes, „immerzív” attrakció.

Kívülről óriási, csillogó-villogó arany doboznak tűnik, aminek belsejében a nézők kényelmes ülésekben élvezhetik a műsort. A közönséget minden oldalról körbeveszi a digitális vetítőfelület, melyen ismeretterjesztő és szórakoztató műsorok, természeti csodák és különféle fantáziavilágok lesznek láthatóak. Az előadások tizenöt percesek, napközben és este folyamatosan követik egymást” – áll a közleményben, amely szerint az arany és réz borítású, tízszer tíz méter alapterületű, hét méter magas multimédia látványboxot egy magyar fejlesztő csapat a világon elsőként, a Westend huszonöt éves évfordulójára tervezte.

A Portfolio cikke teszi hozzá, hogy a külső borítás százezer euróba, összességében a multimédia box létrehozása több mint egymillió euróba került.

Karácsony kivételével mindennap, azaz egy évben 364 napon keresztül, tizenkét órában tervezik a nyitva tartást, összesen húszfős stáb szükséges a zavartalan működtetéséhez.

 

Cikkünk elkészítése közben a Google Trends adatait is felhasználtuk.

Ajánlott videó

0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
Olvasói sztorik