Az Azahriah-t menedzselő Tóth Gergő és Tóth Kristóf interjút adott a hvg360-nak, melyben beszéltek a Puskás Ferenc Stadionban rendezett három teltházas koncert részleteiről is:
Most jönnek be az utolsó adatok, de mindent egybevetve, a költségünk nettó 1,4 milliárd forint volt. A bevétel pedig nettó 2 milliárd
– mondták, és hozzátették, hogy „a koncert végső nyeresége olyan hatszázmillió körüli, vagy valamivel kevesebb”. A menedzserek elmondása szerint eredetileg 800-900 millióra lőtték be a költségeiket, de ezek az előre nem látható költségek és az infláció miatt jelentősen megnőttek. A koncerten összesen 1500 ember dolgozott, közülük kilencszáz biztonsági.
Mondtak számokat a jegyeladásról is:
Egészen pontosan 138 890 jegyet adtunk el. Az első nap körülbelül 45 ezer néző volt, a másik két nap mintegy 47-47 ezer. A világon minden koncerten mérik az úgynevezett „no show”-arányt, azok arányát, akik megvették ugyan a jegyet, de valami miatt nem mennek el. Ez általában 5-7 százalék szokott lenni. Azahriahnál ez 4 százalék volt, ami nagyon jó eredmény.
Elárulták azt is, hogy Angliából hoztak pirotechnikát, lánggépeket és szikragépeket, Belgiumból, Németországból és Lengyelországból pedig fénytechnikai pótlást. A színpadi vizuálok négy hónapig készültek, és Emil Goodmant (Szabó András) dicsérik, a show rendezője azonban maga Azahriah volt:
Volt egy víziója, mi pedig megvalósítottuk. Ami lehetséges volt, azt végigvittük.
A későbbi terveikről egyelőre nem árultak el részleteket a menedzserek, de elmondták, hogy a Puskásnál nagyobb helyre nem akarják már vinni ezt a produkciót.