Kultúra

Közös streamingcsomaggal indul harcba a lemorzsolódó felhasználókért a Disney, a Hulu és a Max

Hakan Nural / ANADOLU AGENCY / Anadolu via AFP
Hakan Nural / ANADOLU AGENCY / Anadolu via AFP
Bár a streamingszolgáltatók inkább versengeni szoktak egymással, felhasználói szempontból mindenképp üdvös az újdonsült összefogás, ez lehet a jövő megoldása a túlburjánzó streamingplatformok problémájára.

Idén nyáron indul Amerikában a Disney+, a Hulu és az HBO Max (most már csak Max) szolgáltatásából álló új streamingcsomag – számolt be a Variety a vállalatok bejelentése alapján. Egyre nagyobb a lemorzsolódás a streamingplatformoknál, ráadásul egyre több oldal verseng a felhasználók figyelméért. A közös csomag a cégeknek és a felhasználóknak is megoldást kínálhat.

Pontos információkat még nem közöltek a hármas csomag indulásáról vagy árairól, de a bejelentés szerint a három streamingplatform bármelyikének weboldalán megvásárolható lesz, kétféle verzióban: hirdetésalapú és reklámmentes csomagként kínálják majd. Az egyes cégek alkalmazásai és tartalmai nem vonódnak majd össze. A Disney egyébként nemrég integrálta a Hulu tartalmait a Disney+ szolgáltatásába azon ügyfelek számára, akik mindkét platformon előfizetők, a Hulu pedig már megállapodott a Maxxel, a Paramount+-al és a Showtime-al is kiegészítő előfizetések értékesítésére.

A streaming platformok egyre nagyobb hasonlóságot mutatnak az általuk leigázott kábeltévés műfajhoz, most a csatornák csomagjaihoz hasonló megoldással a lemorzsolódó nézőket igyekeznek megnyerni, hiszen a három különböző előfizetésnél olcsóbban kínálják majd a közös verziót.

„Ez a hihetetlen új partnerség az előfizetőket helyezi előtérbe, hozzáférést biztosítva számukra a blockbuster filmekhez, az eredeti filmekhez és három hatalmas könyvtárhoz, amelyekben a streaming legjobb márkái és szórakoztató műsorai találhatók” – mondta Joe Earley, a Disney Entertainment közvetlen fogyasztói szolgáltatásokért felelős elnöke.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik