„Oké, készen állnak. Jöhet az új zene.” – mondja Beyonce a Verzion nevű kommunikációs cég reklámjának utolsó másodperceiben. A videóban a 42 éves énekesnő egyre abszurdabb módokon próbálja túlterhelni az internetet; szaxofonozik, létrehoz egy Beyonc-AI robotot, Barbie-nak öltözik, elindul az elnökválasztáson, majd az űrből jelentkezik be.
Miután egyikkel sem sikerül „széttörni az internetet”, nem marad más, mint az új album beharangozása.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A reklám után nem sokkal pedig meg is jelent az érkező albumról két szám, Texas Hold ‘Em és 16 Carriages címmel. A 2022-es Renaissance lemez bejelentésekor elárulta, hogy egy háromfelvonásos projektről van szó, az azonban váratlan fordulat, hogy az énekesnő visszanyúl texasi gyökereihez és a country stílushoz.
Az album márciusban érkezik.