Bár az RTL országosan a második helyre szorult a TV2 mögött a nézettségi versenyben tavaly, a csatorna több műsora is jól teljesített, derült ki az RTL hírlevelében ismertetett nézettségi adatokból. A Nyerő Páros és Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban a teljes televíziós piacon a legnézettebb hétköznap esti műsornak bizonyultak: Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban átlagos közönségaránya 23,3% lett a 18-49 éves korosztály körében, az új formátum hétköznaponként minden alkalommal magabiztosan nyerte az idősávját, míg ugyanebben a korosztályban 23,8%-os átlagos közönségarányának köszönhetően a Nyerő Páros minden epizódja ugyancsak megnyerte az idősávját.
Az ország legnézettebb hírműsora pedig ismét az RTL Híradó lett, mely éves átlagban 20,03%-os közönségarányt hozott a 18-49 évesek körében, melyet napi átlagban, a teljes lakosság köréből, 578 ezer fő követett, ezzel a kiemelt kereskedelmi célcsoportban ismét az RTL Híradója nyerte a tavalyi hírversenyt.
Az év legsikeresebb RTL-es műsora pedig a Sztárbox lett, melynek átlagos közönségaránya a 18-49 évesek között 30,3% volt, a teljes népesség körében 757 ezer nézővel.