A Barbie igazi kasszasiker volt, az 1,4 milliárd dolláros bevételből pedig jogosan gondolhatnánk, hogy a készítők meglovagolnák a hatalmas hype-ot. Margot Robbie azonban egyelőre nem tartja valószínűnek, hogy újra visszatér Barbie-országba, az Associated Press-nek adott interjújában azt nyilatkozta, hogy mindent beleadtak a filmbe, éppen ezért nem tudja elképzelni a folytatást. A Barbie-t egyébként a színek szempontjából is nehéz lenne fokozni: a díszlet megépítése nemzetközi hiányt okozott pinkből, a produkciós tervező Sarah Greenwood így fogalmazott: „A világ kifogyott a rózsaszínből”.
Ebből is érezhető, hogy a babavilág megteremtése nem volt olcsó mulatság, Greta Gerwignek hatalmas büdzsé állt a rendelkezésére, annak ellenére, hogy a film eredeti forgatókönyvből készült. Erre Margot Robbie is felhívta a figyelmet, aki reméli, hogy a Barbie sikere példaértékű lesz, és a filmesek a jövőben „a nagyszabású eredeti ötleteik megvalósításához megkapják majd a szükséges költségvetést is”. Robbie szerint bebizonyították, hogy egy eredeti, önálló film is nagyot üthet: „Nem kell, hogy minden folytatás, előzményfilm vagy remake legyen”.