Több mint húszmillió dollárról szól Johnny Depp a Diorral kötött parfümreklámos szerződése, ez az ipar történetének legnagyobb férfiparfüm-szponzorációja. A francia divat- és kozmetikai cég még az Amber Hearddel folytatott pere alatt is Depp mellett maradt, amikor a színész sorra bukta el a megbízásait, most pedig még szorosabbra vonták együttműködésüket.
A Variety forrásai úgy tudják, a három évre szóló szerződés kicsivel több, mint húszmillió dollárról szól, ami csaknem rádupláz az eddigi csúcstartóra, Robert Pattinson tizenkétmilliós szerződésére a Dior Homme-mal, Brad Pitt hétmilliós Chanel-szerződését pedig közel megtriplázza. Hogy érzékelhető legyen az összeg rekord mértéke: a legtöbb hasonló kozmetikai szponzoráció még a legnagyobb A-listás sztárok esetében sem szokta meghaladni az évi kettő-négymilliót, de egy húszmilliós gázsi már egy hollywoodi blockbuster főszerepéért sem rossz fizetés. A Variety hírére sem a Dior, sem Depp sajtósa nem reagált.
Johnny Depp 2015 óta a Dior Sauvage nevű parfümjének arca, a kampányban Depp rocker imidzsét lovagolták meg. Amikor Depp elbukta a 2020-as brit becsületsértési perét a Sun bulvárlap ellen, a Diorra komoly nyomás nehezedett, hogy szakítson a színésszel, ám a cég kivárt, és mivel a tavalyi, amerikai per Depp győzelmével zárult, és Depp iparági rehabilitációja épp szárnyakat bont – új filmje, melyben XV. Lajost alakítja, Cannes-ban debütál, ugyanott, ahol forgalmazót keres új rendezésének, amelyet Al Pacinóval forgat majd, ráadásul hazánkban, zenészként is prominens fellépésekre készül –, a cég is igyekszik kivenni a maximumot az együttműködésből. A Dior Sauvage eladásai ugyanis a per óta brutálisan megugrottak, a Dior anyacége, az LVMH szerint ez jórészt Depp imidzsével van összefüggésben.