Kultúra

Jóval nagyobbat nőtt a Netflix, mint várták

IAM-photography / Getty Images
IAM-photography / Getty Images
Több mint másfélszeresét hozták a remélt számoknak.

Kiadta a 2022-es év negyedik negyedévére vonatkozó kimutatásait a Netflix: eszerint az utolsó három hónapban, a reklámokat is mutató, cserébe olcsóbb előfizetési csomagnak, illetve Tim Burton Wednesday-ének köszönhetően rakétaként szálltak el a mutatóik.

A vizsgált időszakban az előfizetők száma

7,66 millióval nőtt, ami több mint hárommillióval haladta meg a 4,5 milliós várakozásokat.

Az évet végül 230,75 millió felhasználóval zárták, amivel erősen túlszárnyalták a remélt 227,59 milliót, 4%-os növekedést hozva.

A legnagyobb ugrást az európai nézők hozták: ott egy év alatt 3,2, míg Latin-Amerikában 1,8, a Közel-Keleten és Afrikában 1,76, Észak-Ameirkában pedig 0,91 millióan döntöttek úgy, hogy az okostévéik, számítógépeik, vagy mobileszközeik képernyőjén nézik sorra a különböző filmeket és sorozatokat.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik