A Netflix elkezdte tesztelni a megoldásokat, amivel meg tudja akadályozni, hogy a felhasználók megosszák jelszavukat más háztartásokban élőkkel. A latin-amerikai országokban netflixezők már „élvezhetik” a tesztidőszakot: az előfizető elsődleges lakcímén kívül netflixezni próbálóknak meg kell adniuk egy érvényesítő kódot, ami tizenöt percen belül lejár, a kód pedig az előfizetőhöz fut be. Aki nem akar ezen a procedúrán átesni, azoknak a rendszer felajánlja, hogy némi plusz díjért két további felhasználót adhat a fiókhoz. Hogy ez a megoldás marad érvényben, az még nem biztos, a Netflix később fogja bejelenteni a jelszómegosztás megakadályozásával kapcsolatos terveit. Ugyanakkor 2023-tól rákapcsolnak a dologra, becslések szerint ugyanis százmilliós nagyságrendben használják olyanok a platformok, akik valaki más jelszavával lépnek be. Őket szeretné a streamer előfizetővé tenni.
Hogy sikerrel járnak-e, az ugyanakkor kérdéses, a platform eddigi törekvései a bevételnövelésre nem hozták az elvárt eredményeket: a reklámokkal terhelt, olcsóbb előfizetői csomag nem igazán érdekelte a publikumot, akik mégis ezt választották, azok pedig arra panaszkodnak, hogy a Netflix legnépszerűbb tartalmai közül több olyan is akad, ami ebben az olcsó verzióban nem érhető el.