Kultúra

Mivel koccint a Z generáció?

HEINEKEN
HEINEKEN
A fiatal felnőttek gyakran kerülik a keserű ízt, helyette a finom lecsengést és extra frissességet választják.

Baráti találkozók, családi összejövetelek vagy akár a munka utáni kikapcsolódás jóleső kiegészítője egy pohár sör már nemzedékek óta. Azonban az idők és trendek változásával egészen különböző élményekre vágyunk. Az elmúlt években például nagy figyelmet kaptak a minőségi és kézműves sörök, élre törtek az IPA-k, a testes, komlós, magasabb alkoholtartalmú verziók, a kisüzemi sörfőzdék szinte versengtek, hogy ki tud karakteresebb ízű sört készíteni. A népszerűségért újabb és újabb szereplők és ízek szálltak ringbe, miközben izgalmas innovációk jelentek meg a piacon. Ezzel egy időben egy új generáció érkezett a sörös hűtők elé, új igényekkel, hiszen a Z generáció tagjai, nyitva az újdonságok felé, sok esetben a könnyedebb sört keresik, alacsonyabb alkoholtartalommal – a session lager pontosan ilyen. Ezt képviseli a Heineken idei innovációja, a Heineken Silver, ami a keserűséget hátrahagyva új tereket nyit a könnyed, frissítő ízű söröknek.

HEINEKEN

A HEINEKEN közel 150 éve igyekszik mosolyt csalni a fogyasztók arcára, söreivel az összetartozás örömét hirdetve, generációkat, kultúrákat összekötve. „Folyamatosan figyelünk arra, hogyan tudjuk kielégíteni a piac és a vásárlóink állandóan változó igényeit. Ennek eredménye lett a Heineken Silver, a HEINEKEN session lager söre is, amit, némi öniróniával fűszerezve, a metaverzumban mutattunk be először” – mondta el Bram Westenbrink, a Heineken márka globális vezetője a Brain Baron tartott előadásán.

A session lager kategória jellemzője, hogy az ízük frissebb, kevésbé keserű – kortyérzetük könnyebb A Heineken Silver esetében ezt egy különleges sörfőzési folyamattal érik el: a 100% árpamalátából készült sört jéghidegen, -1 Celsius-fokon érlelik, a végeredmény pedig egy 4%-os alkoholtartalmú ital, amit könnyedségének köszönhetően gyakorlatilag bármely ételhez egyszerűen párosíthatjuk és bármely alkalom tökéletes kiegészítője lehet.

HEINEKEN

A lágyabb ízű Heineken Silver a fiatal felnőttek szemében csattanós válasz lehet az önmagát kicsit túl komolyan vevő sörkultúrára, ezért is döntött a Heineken a metaverzumos, majd valódi bevezetés mellett – rámutatva, hogy mennyire frissítő tud lenni, ha egy márkának van humorérzéke, és odafigyel arra, amit a vásárlói keresnek. A Heineken Silver nemcsak a sörök könnyedségét népszerűsíti, hanem fogyasztóit is arra biztatja, hogy vegyék könnyedén a mindennapi akadályokat, nemet mondva a felszínességre és igent a valódi pillanatokra.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik