Kultúra

A Telekom szakmailag nem érezte helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni

Marjai János / 24.hu
Marjai János / 24.hu

Kedden a 24.hu is megírta, hogy a Telekom karácsonyi reklámszpotja kilenc európai országban egy tanárral a főszerepben készült, a magyar változatot azonban egy buszsofőrrel készítették el. A Telekom sajtóosztálya kérdésünkre akkor azt írta, hogy a nemzetközi kommunikációs csapattal közösen döntöttek a közös fejlesztésű „Hogy vagy?” koncepció magyarországi életre keltéséről, de arra a kérdésre nem válaszoltak, volt-e politikai oka, hogy buszsofőrre cserélték a tanárt, miközben az elmúlt hetekben a pedagógusok helyzete miatt folyamatosan tüntetnek az országban.

Most Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója (képünkön) válaszolt a Kreatív kérdésére, és kitért a konkrét okokra is:

Karácsonyi kampányunk bejelentő sajtóközleményében, november 15-én írtunk arról, hogy a tavalyi évhez hasonlóan a Deutsche Telekom ismét nemzetközi karácsonyi kampányt fejlesztett, és a központi üzenet 9 ország Telekom-kampányában jelenik majd meg. A közleményben, melynek tartalma weboldalunkon elérhető és számos médium oldalán megjelent, kitértünk arra is, hogy a reklámfilm azonban helyi fejlesztés, a Magyar Telekom márkakommunikációs szakmai műhelyének és ügynökségünk, a DDB közös gondolkodásának eredménye. Felelős és törődő márkaként szándékunk egyértelmű: egy egyszerű kérdésnek visszaadni a súlyát és szerepét. Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni, hiszen a kampányunk célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek. A hozzánk érkező visszajelzések azt erősítették meg, szeretik ezt az üzenetet, a világ egyik legegyszerűbb, mégis legfontosabb kérdését: »Hogy vagy?«

Ajánlott videó

Olvasói sztorik